شرایط و قوانین استفاده از خدمات اینترنتی بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام

zir-khat-1

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات اینترنتی بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این وب سایت از سوی کاربر است.

 لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
حق مالکيت معنوي
همه مطالب موجود در سايت و هر يک از خدمات و محصولات جزئي از اموال و دارائي هاي بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام محسوب مي‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامي مطالب موجود در انحصار اين سايت مي باشد. هرگونه استفاده از تصاوير و یا کپي برداري از محصولات بدون کسب مجوز، پيگرد قانوني دارد.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های خدمات اینترنتی بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام ، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با این سایت است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی فرضی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام اقدام نماید.
رعايت حقوق مصرف کنندگان
تمام تلاش ما و همکارانمان در فروشگاه بر اين است که محصولات با بهترین قيمت و برترين کيفيت به دست مصرف کنندگان نهايي برسد. رضايت مندي مشتريان و مصرف کنندگان از اولويت هاي ما جهت حفظ اعتباري که طي ساليان دراز حاصل شده است مي باشد. در اين راستای اعتماد سازي، آسودگي خاطر و رضايت مندي مشتريان ، مي‏‌کوشيم تا هر سفارش در شرايط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتري برسد. با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد، با مسايلي روبرو شوند که درچنين مواردي خدماتي در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از خدمات بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که از طریق پست الکترونیکی یا تماس تلفنی به درخواست شما پاسخ دهد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
تمام تلاش ما و همکارانمان در بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام بر اين است که محصولات با کمترين قيمت و برترين کيفيت به دست مصرف کنندگان نهايي برسد. فروشگاه ضمن احترامي که براي حريم شخصي کاربران قائل است، براي خريد، ثبت نظر يا استفاده از برخي امکانات وب سايت اطلاعاتي را از کاربران درخواست مي‌کند تا بتواند خدماتي امن و مطمئن را به خريداران ارائه نمايد. براي پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتي مانند آدرس، شماره تلفن و ايميل مورد نياز است و از آنجا که کليه فعاليت‌هاي سایت قانوني و مبتني بر قوانين تجارت الکترونيک صورت مي‌گيرد و طي فرايند خريد، فاکتور رسمي صادر مي‌شود، از اين رو وارد کردن اطلاعاتي مانند نام و کد ملي براي اشخاص حقيقي يا کد اقتصادي و شناسه ملي براي خريدهاي سازماني لازم است. مشتريان مي‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگري را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و سایت تنها براي ارسال همان سفارش، از اين اطلاعات استفاده خواهد کرد. همچنين بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام ممکن است براي ارتباط با مشتريان، بهينه سازي محتواي سایت و تحقيقات بازاريابي از برخي اطلاعات استفاده کند و براي اطلاع رساني رويدادها و اخبار، خدمات و سرويس‌هاي ويژه ، براي اعضاي وب سايت ايميل يا پيامک ارسال نمايد.

فروشگاه ممکن است نقد و نظرهاي ارسالي کاربران را در راستاي رعايت قوانين وب سايت ويرايش کند. همچنين اگر نظر يا پيام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصاديق محتواي مجرمانه باشد، بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام مي‌تواند از اطلاعات ثبت شده براي پيگيري قانوني استفاده کند.
حفظ و نگهداري رمز عبور بر عهده کاربران است و براي جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي، کاربران نبايد آن را براي شخص ديگري فاش کنند. بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام هويت شخصي کاربران را محرمانه مي‌داند و اطلاعات شخصي آنان را به هيچ شخص يا سازمان ديگري منتقل نمي‌کند، مگر اينکه با حکم قانوني مجبور باشد در اختيار مراجع ذي‌صلاح قرار دهد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
بازرگانی کاشی و سرامیک پردیس سرام به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد.

انصراف از خريد
با توجه به اينکه خريد از سايت و ثبت سفارش شما هزينه بر و مستلزم زمان است خواهشمند است در خريد و ثبت سفارش خود دقت لازم را بنماييد. با اين حال در صورتي که پس از ثبت سفارش از خريد خود منصرف شده ايد اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، بايد هر چه سريع‏‌تر به پشتيبان سايت اطلاع داده شود در غیر اینصورت امکان لغو سفارش نمی باشد.

اطلاعات تماس

ایمیل :  info@pardisceram.com
تلفن تماس :  5-32323622-035
تلفن فاکس :  32320144-035
تلفن همراه :  09131513547

آدرس

میبد،خیابان امام،طبقه فوقانی بانک صادرات مرکزی، واحد 10